05 Mac 2009

kenapa aku memilih manhaj salaf ?



Lontaran persoalan pertama yang bermain difikiran takkala membuka blog ini bagi mereka yang asing mendengar tentang manhaj salaf. kenapa memilih manhaj salaf ? Jawapan yang mudah saya berikan, sebab saya memilih manhaj salaf adalah kerana ianya merupakan manhaj yang "Benar, Selamat dan Mudah"

Blog yang saya bina ini dihidangkan kepada mereka yang ingin kembali menghayati dan mengamalkan ajaran daripada Al-Quran dan As-Sunnah yang sahih. Sesungguhnya blog saya ini tidak ditujukan kepada mereka yang terlalu taksub kepada mazhab, golongan sufi atau torikat yang melampau, golongan ghuluw dan golongan pelaku bid'ah secara langsung dan tidak langsung.

Saya mendoakan semoga saya dan anda yang melayari blog ini mendapat manfaat bersama. Kepada Allah azza wajal tempat kita dikembalikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan